Қазақстанның Төтенше жағдайлар министрлігі – елдегі төтенше жағдайлар қызметтері мен төтенше жағдайларды жоюды қадағалайтын мемлекеттік департамент – әуе флотын алуды көздеп отыр.
Министрлік 15 қаңтарда өткен кеңесте «арнайы мақсаттағы» әуе флотын құру мүмкіндігін талқылады.
Кездесуге өз өкілдерімен қатар басқа да мемлекеттік ведомстволардың (Қорғаныс, Денсаулық сақтау, Өнеркәсіп және құрылыс, Көлік, Қаржы), сондай-ақ Қазақстанның түкпір-түкпірінен авиация және медицина саласының бірқатар ұйымдарының жауапты қызметкерлері қатысты.
Оның құрамына ҚР Авиация әкімшілігінің, Азаматтық авиация академиясының, Авариялық медицина ұлттық үйлестіру орталығының, Қазаэронавигацияның, Қазақстан азаматтық авиация қауымдастығының, Қазақстандық шағын авиация қауымдастығының, авиациялық оқу орталығының, сондай-ақ Euro-Asia Air және Kazaviaspas әуе компаниялары.
Төтенше жағдайдағы әуе әрекетінің «канадалық» стилі
Кездесу туралы Kazaviaspas жариялаған пресс-релизінде авиакомпания үкімет Қазақстанның «ұқсас географиялық және климаттық жағдайлары» негізінде төтенше жағдайдағы авиацияның «канадалық үлгісін» енгізуге ұмтылып жатқанын мәлімдеді.
Мәлімдемеде Канадада «арнайы мақсаттағы рейстердің едәуір бөлігі» «шағын немесе өте жеңіл» тұрақты қанатты ұшақтармен орындалатыны атап өтілді. Бұл ұшақтардың «19 адамға дейін сыйымдылығы, максималды ұшу салмағы 5,7 тоннадан аспауы, сатып алудың төмен құны», сондай-ақ «қысқа ұшу және қону» мүмкіндігі бар.
Кездесуде төтенше жағдайлар үшін стандартты жолаушылар, авиамедициналық, жүк және амфибия конфигурацияларын пайдаланудың ықтимал артықшылықтары мен кемшіліктері қарастырылды.